ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ
 
Νέα διεύθυνση : Ακροπόλεως 9, Περιστέρι

 

Τηλέφωνο Επικοινωνίας
        210 5725000 

0item(s)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας

Product was successfully added to your shopping cart.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης- επιστροφές


Ακολουθούμε την Ευρωπαϊκή κα   Ελληνική Νομοθεσία.
Μόνον σαν Καταναλωτής, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης (ακύρωσης) μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Αυτό δεν ισχύει για εμπόρους και "Ειδικές Παραγγελίες ή Προσφορές".
Μετά αυτό το 14μερο "περιόδου περισυλλογής" η παραγγελία είναι ανέκκλητη.
Εάν συνεπάγεται επιστροφή, θα πρέπει να γίνει μόνον μετά την συγκατάθεσή μας.
Παρακαλούμε διαβάστε τις λεπτομέρειες κατωτέρω, καθώς και την Πολιτική Επιστροφών.
Η Εταιρεία μας ακολουθεί την Ευρωπαϊκή και την Ελληνική νομοθεσία  (οδηγία 2000/31/ΕC, οδηγία 97/7/EC, Π.Δ. 131/2003 , οδηγίες της Γ.Γ.Καταναλωτή) που διέπουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, το e-commerce, τις εξ αποστάσεως συμβάσεις και συναλλαγές μέσω του Διαδικτύου. Σύμφωνα με αυτούς ο πελάτης έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης (παραιτήσεως ,να αποσυρθεί από την παραγγελία) εντός προθεσμίας επτά (7) ημερών από την ημερομηνία αγοράς, χωρίς ερωτήσεις.
Αυτό ονομάζεται "περίοδος περισυλλογής"(cooling-off). Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail στο [email protected] με την πρόθεσή σας να αποσυρθείτε από την αγορά, αναφέροντας τον αριθμό αναγνώρισης(ID) της παραγγελίας και ένα αντίγραφο της συναλλαγής σας (πιστωτική κάρτα ή έμβασμα), εάν έχετε ήδη πραγματοποιήσει την πληρωμή.
Παρακαλούμε επίσης αναφέρατε τον ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού σας .
Εμείς θα εξετάσουμε το αίτημά σας να δούμε αν είναι συμβατό με τους όρους και τις προϋποθέσεις για υπαναχωρήσεις και επιστροφές, και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, είτε έχει εγκριθεί (γίνει αποδεκτό) είτε όχι, και για τα περαιτέρω:
1- Εάν δεν εγκριθεί, σαν ασύμβατη με την πολιτική επιστροφών …τίποτα δεν μπορεί να γίνει ...
2- Εάν εγκριθεί, και δεν έχετε κάνει την πληρωμή ακόμη, απλά θα ακυρώσουμε την παραγγελία.
3- Εάν εγκριθεί, και έχετε πραγματοποιήσει την πληρωμή αλλά τα εμπορεύματα δεν έχουν αποσταλεί ακόμη, θα ακυρώσουμε και αντιστρέψουμε την συναλλαγή επιστρέφοντας οποιοδήποτε ποσό που έχετε ήδη εμβάσει, αφαιρώντας μόνο τυχόν έξοδα που προκύπτουν (προμήθειες Τραπέζης ή κάρτας , άλλα έξοδα κλπ), μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών . Οι εν λόγω δαπάνες δεν μπορεί να υπερβαίνουν το πέντε (5%) της συνολικής αξίας της συναλλαγής.
Η επιστροφή θα γίνει με έμβασμα στο IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού.

4- Εάν εγκριθεί, και έχετε ήδη παραλάβει τα εμπορεύματα ή έχουν ήδη αποσταλεί, οπότε εσείς τελικά θα τα παραλάβετε, θα πρέπει πρώτα να επιστραφούν, με δικό σας κόστος και κίνδυνο, όπως είναι, χωρίς να έχουν ανοιχθεί, και χωρίς να λερώσετε την αρχική συσκευασία με ετικέτες, αυτοκόλλητα, γραφή κλπ. (βλ. πολιτική επιστροφής παρακάτω και ακολουθήστε σχολαστικά τις οδηγίες). Παρακαλούμε, τυλίξτε τα δέματα με κατάλληλο χαρτί, αν θέλετε να γράψετε κάτι πάνω τους. Θα λάβετε ένα σχετικό e-mail που σας ειδοποιεί για την απόφασή μας και οδηγίες, διεύθυνση παράδοσης, λεπτομέρειες αποστολής κλπ. Αφού θα έχουμε παραλάβει τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα, θα τα εξετάσουμε για να δούμε αν έχουν τηρηθεί οι όροι και προϋποθέσεις της πολιτικής επιστροφών , και αν ανταποκρίνονται, θα κινήσουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή των χρημάτων σας εντός περιόδου τριάντα (30) εργασίμων ημερών. Καθώς ο πελάτης πρέπει να καλύψει όλα τα έξοδα επιστροφής, θα γίνει έκπτωση από το επιστρεπτέο ποσό, όλων των εξόδων επιστροφής, δηλαδή κόστος μεταφορικών πήγαινε-έλα --ακόμη και αν αρχικά φορτώθηκαν με μπόνους δωρεάν μεταφορά--, προμήθειες τράπεζας ή κάρτας και λοιπά έξοδα κλπ.. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε το κόστος αποστολής των ακυρωθέντων εμπορευμάτων , ακόμα και όταν αρχικά δεν είχε πληρωθεί από τον πελάτη, αλλά καλύφθηκε από το interfox.gr  ως έξτρα μπόνους για την αγορά των προϊόντων και όχι για την επιστροφή τους. Με άλλα λόγια, η δωρεάν μεταφορά, είναι ένα μπόνους (δώρο) για την αγορά των αγαθών, και οχι δώρο για την …επιστροφή τους! Οι εν λόγω δαπάνες δεν μπορεί να υπερβαίνουν το δώδεκα (12 %) της συνολικής αξίας της συναλλαγής. Η επιστροφή θα γίνει με έμβασμα στο IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού.
Επιπλέον, (σε οποιαδήποτε από τις ανωτέρω περιπτώσεις 2,3,4) εάν τα επιστρεφόμενα αγαθά είναι μέρος μια μεγαλύτερης παραγγελίας, για την οποία δόθηκε μια ποσοτική έκπτωση στο συνολικό ποσό, και η αφαίρεση της αξίας τους από το συνολικό ποσό οδηγεί σε μια έκπτωση μικρότερου ποσοστού, η διαφορά θα αφαιρεθεί επίσης από το επιστρεφόμενο ποσόν.

5- Εάν εγκριθεί αρχικά, και στη συνέχεια απορριφθεί, μετά από την εξέταση των επιστραφέντων εμπορευμάτων επειδή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής τους σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών , αυτά εξακολουθούν να είναι ιδιοκτησία σας, και θα πρέπει να φροντίσετε να τα παραλάβετε, με δικό σας κίνδυνο και κόστος, εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η απόρριψη σας γνωστοποιήθηκε. Φυσικά, θα σας βοηθήσουμε--αν θέλετε-παραδίδοντας τα εμπορεύματα σε όποια μεταφορική εταιρεία υποδείξετε.
Αν δεν συλλέξετε τα εμπορεύματα μετά από παρέλευση 30 ημερών ,θεωρείται ότι συμφωνείτε ανεπιφύλακτα να γίνουν δωρεά σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα ή οργανισμό.

Μετά την "περίοδο περισυλλογής"(cooling-off) η παραγγελία καθίσταται αμετάκλητη (ανέκκλητη) και δεν μπορεί να ακυρωθεί. Παρ' όλα αυτά, καθώς η φιλοσοφία μας είναι να είστε πάντα χαρούμενοι και ικανοποιημένοι, μπορούμε πάντα να συζητήσουμε το πρόβλημα. Έτσι, σας παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας, και εξαιρουμένων των ειδικών παραγγελιών ή ειδικών προσφορών ( που περιγράφονται κατωτέρω), ανάλογα με την περίσταση, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ικανοποιήσουμε τα αιτήματά σας, εάν είναι δυνατόν.




Όροι Αγορών
 
Ασφάλεια Συναλλαγών

Στo ηλεκτρονικό κατάστημα INTERFOX.GR οι συναλλαγές είναι απολύτως ασφαλείς!
Όλες οι εν χρήματος συναλλαγές διεκπεραιώνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της EUROBANK και η μόνη πληροφορία που λαμβάνει η εταιρία μας σχετίζεται με την επιτυχία ή αποτυχία της πληρωμής σας.

Τρόποι πληρωμής

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας δίνει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους :
 
•    Με χρέωση σε πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD

Δεκτές είναι σχεδόν όλες οι κάρτες VISA ή MASTERCARD.

Η χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα θα γίνει αυτόματα με την παραγγελία σας.

Στο INTERFOX.GR έχουμε λάβει όλα τα ασφαλή μέτρα για τις συναλλαγές σας με πιστωτική κάρτα.

Άμεσα με την αποστολή της παραγγελία σας θα ενημερωθείτε για τη χρέωση της κάρτας σας με e-mail.

Για τις περιπτώσεις που η πληρωμή γίνει με πιστωτική κάρτα, τραπεζική κατάθεση ή PayPal, η αποστολή των προϊόντων γίνεται αφού εμφανιστεί η εξόφληση στους λογαριασμούς της εταιρίας.

•    Με PayPal 

Το PayPal είναι η επικρατέστερη online υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων καθώς χρησιμοποιείται παγκοσμίως για ασφαλείς συναλλαγές μέσω Internet. Εάν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε και εσείς, τότε για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να απευθυνθείτε στο www.paypal.com.

Ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής είναι διαθέσιμος για αγορές με συνολική αξία που δεν υπερβαίνει τα 500€ και επιβαρύνει με 3% προμήθεια του Paypal επί της αξίας της παραγγελίας σας (χωρίς τα μεταφορικά) το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας.

 
•    Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα.

Σε περίπτωση συνολικού τιμήματος πώλησης (συμπεριλαμβανομένων εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων) ποσού μεγαλυτέρου των 500€ η εταιρία έχει τη διακριτική ευχέρεια να ζητήσει την προκαταβολή μέρους του τιμήματος για την έναρξη εκτέλεσης της πώλησης είτε με την χρέωση πιστωτικής κάρτας του πελάτη είτε με τραπεζική κατάθεση. Σε περίπτωση άρνησης του πελάτη να καταβάλει το ποσό της οριζόμενης προκαταβολής, δικαιούται να απέχει από την έναρξη εκτέλεσης των υποχρεώσεών της από την πώληση έως ότου συμμορφωθεί ο πελάτης προς την αξίωση αυτή. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που κάποιο ή κάποια από τα πωληθέντα προϊόντα απαιτείται να παραγγελθούν από προμηθευτή.

•    Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

Αφού καταθέσετε τα χρήματα στους   τραπεζικούς  λογαριασμούς  μας  θα πρέπει να μας στείλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής με fax, στο 210-5725030, προσθέτοντας τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο σας η στο [email protected] αντίγραφο συναλλαγής

Όλες οι τιμές που αναφέρονται στα προϊόντα μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας μας δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων.
 
Τρόποι αποστολής

Η παραλαβή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
•    Στο χώρο σας από εταιρεία ταχυμεταφορών
Τα προϊόντα που παραγγείλατε θα αποσταλούν στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει με υπηρεσία ταχυμεταφορών.
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας δεν θα ξεπερνά 1-10 εργάσιμες ανάλογα την διαθεσιμότητα.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα ενημερώνεστε έγκαιρα από το τμήμα παραγγελιών για το χρόνο παράδοσης.
•    Παραλαβή από το κατάστημα μας




Διαθεσιμότητα
 
Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν θα συμφωνείτε για το νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας στέλνετε e-mail ή fax ότι είστε ενήμερος και θέλετε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή.
Σε περίπτωση που οι νέοι όροι εκτέλεσης της παραγγελίας δεν σας ικανοποιούν, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα διακίνησης στο τηλ. 210-5725000

Ανωτέρα βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Ακύρωση παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα!
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας το σύστημα σας επιστρέφει έναν Αριθμό Παραγγελίας τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ακύρωση της παραγγελίας σας, επικοινωνώντας με το κατάστημα λιανικής πώλησης στο τηλ. 210 5725000
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή όπου θα αποσταλεί η παραγγελία σας. Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση.

Επιστροφές προϊόντων


Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

 

 
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
 
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Τιμολόγιο ,έντυπο παραγγελίας  κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:  
1.    Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
2.    Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.
3.    Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρείας πλέον. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προ μνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της εταιρείας. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη.
4.    Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την εταιρεία.
5.    Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
 
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
 
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος και μάλιστα, όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
 
1.    Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
2.    Η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
3.    Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.
4.    Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προ μνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
5.    Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
6.    Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
7.    Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.



Πριν από την επιστροφή προϊόντων επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών:

O καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.Απαραίτητη προυπ'οθεση το προιον να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει  χρησιμοποιηθει.


E-mail: [email protected]
Τηλ. 210 -5725000
 

Τιμές των πωλούμενων Προϊόντων

H εταιρία  interfox.gr διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς προειδοποίηση.

Service

Πέραν της εγγύησης, για οποιαδήποτε πρόβλημα σε προϊόντα που αγοράσατε από την εταιρία interfox.gr μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας εξυπηρετήσουμε και να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα έχει παρουσιαστεί άμεσα.
Για τεχνικές και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας interfox.gr  μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, αναφέροντας το ερώτημά σας με σαφή τρόπο.
Για ερωτήματα που αναφέρονται σε συγκεκριμένο μοντέλο παρακαλούμε να αναφέρετε με ακριβή τρόπο τον πλήρη αριθμό μοντέλου και τον κωδικό σειράς.



Όροι χρήσης

Τροποποίηση των όρων του παρόντος.
Η εταιρεία interfox.gr  διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών.

Τήρηση αρχείου

Σας ενημερώνουμε ότι βάσει του Ν.2472/97 τηρούμε τα εμπορικά προσωπικά σας στοιχεία στο αρχείο μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά σύμφωνα με το νόμο.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο site της εταιρείας μας είναι κατά πλειονότητα ετοιμοπαράδοτα. Για προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα ενημερωθείτε από το κατάστημα λιανικής πώλησης για την πιθανή ημερομηνία διάθεσης. Εάν οι όροι εκτέλεσης παραγγελίας δεν σας ικανοποιούν έχετε το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας.

Χρόνος παράδοσης

Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκτέλεση της παραγγελίας σας είναι 1-7  εργάσιμες ημέρες. Για παραγγελίες που η παράδοση τους θα γίνει από εταιρεία μεταφορών ή ταχυδρομικώς ο συνήθης χρόνος που απαιτείται είναι δύο με τρεις ημέρες επιπλέον.

Αποποίηση ευθύνης

Η εταιρία  δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές, χαρακτηριστικά ή φωτογραφίες και διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής τιμών χωρίς προειδοποίηση.
Η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με την ευθύνη του πελάτη.